Programa Nacional

El Programa Nacional és una acció conjunta que realitzen anulament les    Joves Cambres de Catalunya de temàtica social. L'objectiu és que mitjançant la realització d'un acte d'interés comunitari, les nostres associats aprenguin a gestionar esdeveniments i dirigir equips i projectes.

Si bé la temàtica és idèntica per totes les Joves Cambres locals, l'acció en si pot dur-se a terme de forma unitària en un sol lloc o bé per separat, fent que cada organització local desenvolupi el programa com cregui convenient.

Alguns dels Programes Nacionals més destacats dels realitzats són:

 

  • Ep, jo encara sóc jove! Suport a les persones grans que encara se senten actives.
  • Groc, Blau, Verd. Tria'm! Per una terra neta!: tractament adquat de les deixalles i residus.
  • I jo què? Barreres arquitectòniques als espais públics.
  • Amb el bosc, no et cremis!: Projectes de suport a la prevenció d'incendis forestals.
  • Dóna vida!: Transplantaments i donació d'òrgans vitals.
  • Para el carro i STOP, pensa-hi!: Accidents de trànsit i velocitat en les carreteres del nostre país.
  • No en sobra ni una gota!: Campanya per l'estalvi d'aigua.
  • Cursa Solidària pels Infants del Congo!: una cursa per recaptar fonts pels infants desafavorits d'aquest país.

Enguany, la Jove Cambra, en el seu afany per contribuir al progrés de la comunitat, organitzarem un nou Programa Nacional dedicat a la més complicada situació econòmico-financera dels darrers temps, “El programa anticrisi – superem la crisi” que pretén donar consells pràctics per a evitar que l’actual moment comporti més neguits i preocupacions de les necessàries, alhora que ens ensenya a contenir les despeses i a desenvolupar la cultura de l’estalvi. Un dia en pro de les persones on totes les joves cambres tindran per bé treballar en equip conjuntament.

 
Blog Sistemas e Cia

Patrocinadors

Bàner
Bàner

Col·laboradors

Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner

Membres de ...

Bàner
Bàner
Bàner
Bàner

Destaquem

Bàner
Bàner
Bàner
Bàner